Info : Cara Menukar Password Asal WiFi STREAMYX Dengan 4 Langkah Mudah

Untuk makluman, PASSWORD asal STREAMYX yang diset dengan "WEP Encryption" sangat mudah dipecahkan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab. Bukan setakat hacker, budak darjah 1 pun boleh pecahkan password asalkan ada SOFTWARE. Biasanya SOFTWARE diberikan sebagai hadiah apabila membeli gajet yang dikenali sebagai WIFI BOOSTER. Penjual yang bagus hanya akan jual WIFI BOOSTER sahaja. Tidak akan bagi hadiah SOFTWARE.

Sebenarnya, WIFI BOOSTER ini tujuannya untuk menguatkan signal WIFI. Contohnya, korang 5 beradik tinggal dalam satu taman. Tapi jarak rumah antara rumah sangat jauh. Modem terletak di rumah si abang. Untuk jimat kos, si abang cadangkan setiap adiknya membeli WIFI BOOSTER supaya dapat menerima signal wifi dari rumahnya. Jadi, dah jimat kos bulanan internet. Kongsi-kongsi la kan.

Bagi saya, WIFI BOOSTER Tanpa SOFTWARE tak salah.
Tapi WIFI BOOSTER Dengan SOFTWARE salah.

Ok. Berbalik kepada tajuk. Ikut ja 4 langkah bergambar. Sebarang masalah yang timbul adalah tanggungjawab sendiri. Selamat berjaya.

Klik gambar untuk paparan lebih jelas





Jom ramai-ramai kongsikan artikel ini. Kalau ada FB, copy ja URL/LINK, paste di WALL korang. Mudah kan? Kalau nak Copy & Paste ke blog ke, letakkan sumber/kredit yer. 

Nanti saya kongsi bagaimana nak MENGETAHUI sama ada WIFI korang sedang digunakan oleh orang lain @ tak.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelbagai Lagi Artikel Menarik